لیزر موهای زائد بدن آقایان و سوالات متداول
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
دو شنبه 30 بهمن 1396برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : مهدی مقدم

لیزر موهای زائد بدن آقایان و سوالات متداول

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

لیزر موهای زائد بدن آقایان , هزینه و قیمت لیزر موهای زائد بدن آقایان , سوالات متداول در رابطه با لیزر موهای زائد آقایان , لیزر موهای زائد بدو و صورت در آقایان :  امروزه داشتن موهای زائد نه تنها در میان زنان ، بلکه در میان مردان هم امری نگران کننده و ناراحت کننده است . موهای زائد بر زیبائی ظاهری تاثیر گذار و گاهی خجالت آور است ، و باعث کاهش زیبائی و کاهش اعتماد به نفس افراد می شود .تمایل مردان هم به داشتن پوستی صاف و شفاف و بدون مو زیاد است . از طرفی از بین بردن موهای زائد با روش هایی قدیمی فرآیندی زمان بر و مشکل است .

لیزر موهای زائد بدن آقایان

لیزر موهای زائد بدن آقایان

برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی از تیغ و اپیلاسیون گرفته تا لیزر وجود دارد ، که برخی از این روش ها موقتی هستند و بعد از مدتی دوباره سر و کله ی موهای زائد پیدا می شود و همچنین ممکن است برخی از روش ها عوارضی را هم داشته باشند. انتخاب روش مناسب برای از بین بردن موهای زائد امری مهم است . لیزر درمانی به دلیل تاثیر طولانی مدت از مناسب ترین و راحت ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد به شمار می رود ، و انتخاب بیشتر آقایان است و روز به روز به محبوبیت آن افزوده می شود . با این حال لیزر درمانی هم نباید سرخود انجام شود ، و شما باید اطلاعات کافی در مورد مزایا و مضرات لیزر درمانی کسب کرده و تصمیم آگاهانه در رابطه با این موضوع اتخاذ کنید .

لیزر موهای زائد بدن آقایان

اگر شما قصد لیزر موهای زائد بدنتان را دارید ، توصیه ما به شما این است که به کلینیک های معتبر زیبائی مراجعه کرده و بعد از مشاوره با متخصصین و پزشکان از اینکه لیزر درمانی روش مناسبی برای شما است ، اطمینان حاصل یافته و سپس اقدام به این عمل کنید .

در رابطه با لیزر موهای زائد بدن آقایان ، نحوه انجام لیزر ، تعداد جلسات لازم برای لیزر درمانی و مراقبت های قبل و بعد از درمان سوالاتی مطرح است که در این مقاله به این سوالات و پاسخ به آن ها می پردازیم :



برخی از سوالات متداول در رابطه با لیزر مهای زائد بدن آقایان


موهای زائد در کدام قسمت از بدن مردان بیشتر رشد می کند ؟

موهای زائد به موهایی گفته می شود که در مواضعی از بدن مانند زیر بغل ، اطراف ناحیه تناسلی و پاها ،صورت ،چانه ،پیشانی و گونه ها و … رشد می کند ، که غیر معمول بوده و باعث ناراحتی و نارضایتی همه افراد می باشد . آقایان در مقایسه با خانم ها موهای زائد کمتری دارند ولی با این حال آقایان هم تقریبا در تمام قسمت های بدن خود دارای موی زائد هستند ، این قسمت ها شامل موهای زائد صورت ، گوش و بینی ، سینه و شکم ، پشت بدن ، بازوها و پاها و ناحیه بیکینی می باشد.

آقایان برای رفع موهای زائد بدن خود از چه روش هایی استفاده می کنند ؟

مو بر روی بدن آقایان به صورت طبیعی وجود دارد و حذف موهای زائد برای آقایان کاربرد زیادی ندارد، اما مردانی هستند که از داشتن موی زائد ناراحت هستند ، از بین بردن موهای زائد با روش هایی چون تراشیدن و تیغ و اصلاح برای بیشتر آقایان خسته کننده است . و برای حذف موهای زائد بدن به طور دائمی لیزر درمانی می تواند انتخاب مناسبی برای آقایان باشد .

لیزر موهای زائد در آقایان و بانوان چه تفاوت هایی با هم دارد ؟

مطمئنا روش انجام لیزر در بانوان و آقایان تفاوت آنچنانی ندارد . ولی تنها موضوعی که اهمیت دارد ، این است که موهای آقایان نسبت به بانوان ضخیم تر و پرپشت تر است ، لذا آقایان به تعداد جلسات درمانی بیشتری برای کسب نتیجه ی رضایت بخش از لیزر نیاز دارند ، و درمان برای آقایان باید به تعداد دفعات بیشتری انجام شود .

آیا لیزر برای مردان عوارضی جدی دارد یا خیر ؟

مطمئنا لیزر درمانی یکسری عوارضی دارد ، ولی این عوارض شایع و طبیعی بوده و نگران کننده نیست . البته برای انجام لیزر باید دستگاه مناسبی با توجه به نوع پوست ، رنگ پوست و رنگ مو انتخاب شود و این بر عهده پزشک می باشد و مراجعه به پزشک حاذق و باتجربه از بروز عوارض جانبی جلوگیری می کند ، چرا که انتخاب دستگاه نامناسب می تواند ، عوارض جبران ناپذیری بر جای گذارد . برای از بین بردن موهای زائد مردان سیستم های مخصوص لیزر درمانی مناسب ترین روش است و سیستم های IPL بدترین روش است .

قبل و بعد از درمان چه مراقبت هایی لازم است ؟

قبل از لیزر درمانی و ورود به جلسات لیزر برای رفع موهای زائد بهتر است موها با تیغ تراشیده شود ، و بلندی موها به اندازه ۲ الی ۳ میلی متر باشد . به مدت ۲ تا ۳ هفته از قبل از درمان از سولاریوم و آفتاب گرفتگی خودداری شود .

به مدت ۱ تا ۲ هفته بعد از درمان اصلا در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید سولاریوم وحمام آفتاب مصنوعی هم ممنوع است. از کرم ضد آفتاب با +۳۰ SPF و بیشتر استفاده کنید .

کلام آخر

به طور کلی مو بر روی بدن آقایان به صورت طبیعی وجود دارد و حذف موهای زائد برای آقایان کاربرد زیادی ندارد، اما مردانی هستند که از داشتن موی زائد ناراحت هستند ، و اینکه شخصی بخواهد از لیزر درمانی برای رفع موهای زائد خود استفاده کند یا خیر یک موضوع شخصی است . ولی در صورتی که روش های قدیمی برای فردی خسته کننده باشد و موهای زائد برایش خیلی ناراحت کننده باشد می تواند از لیزر برای رفع دائمی موهای زائد خود استفاده کند .

برچسب ها: , , , , , , ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: